Söndag

Som sagt, igår kväll var jag med Jessica. Riktigt trevligt att träffa henne igen! Vi åt mat, å snackade mest hela kvällen. Vi "spisade" några skivor och blev riktigt besvikna av "Noice", trodde de skulle varit lite mer hårda... :P Hur som helst var det iaf en helt klart bra kväll med mycket skratt på slutet.

Ikväll jobbar jag (vad annars skulle jag göra :S ) har tagit åt mig ett extra kvällspass imorgon, eller snarare, jag bytte mig till det då jag ville vara ledig den 10 augusti. För den 8:e, 9:e aug är jag ledig, sedan var det tänkt att jag skulle jobba 10:e och sedan vara ledig 11:e, 12:e aug. Men då gjorde jag detta byte då så att jag då är ledig 5 dagar i sträck, vilket passar mig vääääldigt bra eftersom jag då tänkte dra upp till sthlm och spendera tiden där med Joakim :)

Kändes riktigt skumt att ringa honom igår kväll när Jessica hade åkt hem, för då när jag snart skulle länga mig, ja då skulle han snart iväg och jobba.. Kändes lite skumt så där :P

Nej, nu ska jag väl göra något vettigt.. sopa kontorsgolvet kanske..


men på tisdag är jag ledig, då vill jag ses Emma ;P

Kommentarer
Postat av: TinA

hahah! jag hoppas inte att du föredrar en kisse framför joakim ;) men om, så se till att han skaffar nån slags allergi-tablett (om det finns?) så att han kan härda ut de små söta hårbollarna! ;)

2009-07-12 @ 23:00:58
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0