Plugga

Jag är verkligen hopplös ! ! !

Varför kan jag typ bara plugga och göra bra ifrån mig när jag är under press och bara har några timmar kvar på mig att göra det?
Sitter och har precis börjat på mitt etikarbete som ska vara inlämnat senast kl 12.00 på torsdag... men varför kan jag inte lika gärna göra det nu?
Det känns som att det är en spärr i mig som säger ifrån om jag pluggar för tidigt med något, det känns som att det byggs upp en stor hindervägg som jag måste klättra över för att kunna plugga tidigare, all motivation och intresse för arbetet försvinner om jag gör det tidigare ...
varför varför varför?

vet inte !

visst är det bra att jag jobbar bra under press och det brukar också funka väldigt bra att göra arbetena sista kvällen innan inlämning.. men någon gång önskar jag att jag kunde arbeta av saker i god tid, bli klar tidigt så man slipper ha det hängande över sig sen...
men icke !

Verkar inte kunna funka just nu i denna stund iaf.. ska ägna mig åt lite annat nu så sen komma tillbaka till det igen så går det nog lättare då..

Kommentarer
Postat av: Lina

jao, elias sa att han ville bjuda på mat, men jag har väldigt svårt för sånt, så jag ville veta var det låg så jag kunde gå och smyga dit för att se någon meny (priserna med andra ord) men hittade ingen men jag ville ju verkligen gå dit och då sa han att han hade vart där innan så han tyckte det var okej haha. Så egentligen vlle jag veta var det låg så jag kunde springa utanför och kolla men det slutade med att vi hamnnade där ändå haha.. Ja det var god mat, grekiskt är totalbäst!

2009-03-02 @ 14:07:56
URL: http://linashorna.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0