Torsdag

Ni som pallar läsa en tragisk historia, läs den andra bloggen...

För er övriga

Idag har jag lämnat in etikarbetet om abort. Kändes som att det verkligen blev bra, kände mig så nöjd ett tag igår att jag ärligt funderade på att mejla min gamla gymnasielärare i religion och filosofi och fråga henne vad hon tyckte om det..

Som sagt, jag är en sistaminutenpluggare och det funkar väldigt bra ! Lägger ner all min tid och själ i arbetet då. Haffsar inte bara igenom det för att det ska bli klart. Jag ger mig inte förrän det VERKLIGEN ÄR KLART PÅ RIKTIGT !
Å det är väl egentligen det enda positiva med att jag är en sistaminutenpluggare..

Ska snart äta mat. Blir kycklingfilé som är inlindad i pharmaskinka och har en god skysås på vittvin och saba lolek (eller hur det nu stavas).. och ris till det. MUMS !

känns som att mitt humör är likadant som vädret , det vill säga, grått och trist !


Ska iaf få komma iväg senare idag och plaska, troligtvis..

Kommentarer
Postat av: TinA

jag tycker jag är en sistaminutenpluggare också, fast ibland ställer jag mig frågan hur nära inlämningstiden får jag vara innan jag sätter igång :P

2009-03-05 @ 21:23:55
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0