Dagen idag

vette sjutton vad jag ska göra hela dagen idag..
Vet inte hur mycket mer jag vågar packa, det är ju ändå nästan fyra veckor kvar till flytten.. man vill ju inte bo i lådor de sista veckorna heller, fast samtidigt vill man inte ha för mycket packning kvar på slutet heller.. svårt det där..

Kanske blir det någon låda till idag, sen får jag väl hejda mig ett tag å fortsätta lite mer nästa vecka..

6 juni, då bär flytten av, så för alla er som inte har något vettigt för er den dagen samt är kvar i örebro vore det jättebussigt om man kunde tänka sig att hjälpa oss :)

Idag halv 2 kommer en från Finfast samt en tänkbar ny hyresgäst och kollar på lägenheten. Ska bli intressant å se vad det är för en, vet iaf att det är en kvinna.
jag ska säga till henne att om hon skulle vilja ha tillgång till lägenheten tidigare så kan vi ordna det, med någon form av uppgörelse.. beroende OM, och hur tidigt hon vill ha den så kanske man kan göra upp om flyttstädet, eller om en del av hyran..

tror det är dags att göra frukost nu iaf!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0