En bra tisdag

4 saker jag kan checka av fråm min "måste göra lista" :

* Boka flyttbil
* Lämna in artikeln och reflektionerna till läraren i Lindrandevård
* Lämna in arbetet om ett funktionshinder till läraren i rehabilitering/habilitering
* Ha grupparbetsuppföljning om förstoppning/diarré

Detta har jag avklarat idag i alla fall.

Det känns gött att ha så pass mycket i skolan avklarat.

Kvar är nu:

2 grupparbeten i Rehab/hab :  det ena om hjälpmedel, det andra om rehabilitering som finns att tillgå i samhället.. ex efter en stroke..
2 prov : ena i Lindrandevård, det andra i Geriatrik
1 inlämningarbete: i Geriatrik om en demenssjukdom

sedan är jag klar !

Gött att ha bokat flyttbilen nu iaf, det blev den flådigaste ;P En stor och bra, men en sån där höj och sänkbar "lyft" där bak, aaaaa ni fattar vad jag menar va?
Tänkte att det kunde vara bra eftersom vissa av mina saker är väldigt tunga, ex SÄNGEN !

Ledig imorgon, men det blir till att plugga till provet i geriatriken som jag har nu på torsdag.


Ikväll var jag och Joakim så sugna på Kina muren så vi stack ner och käkade mongolian barbecue. NICE !
Så nu är man grymt mätt, och väntar på att House ska börja...

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0