Gårdagen

Shit, jag drömmer typ om packning, flytt och att köra flyttbil varje natt !

Igår kväll trodde jag att det skulle bli rätt så händelselös kväll, men det slutade med att man hamnade hos Alex på studentgatan festade lite.. sedan hamnade vi på Stället.
gårkvällens mest köra replik - "vi drar till stället istället" :P

På Stället träffade jag även Jessica, det var väldigt kul! Vi bara skrek när vi såg varandra. Jessica var helt galen, hon sa "jag måste säga det igen, AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH! " så skrek hon flera gånger :P HAHA !

Sen drog jag och Joakim hem till mig och somnade sött.

Idag lider jag av huvudvärk, och har känt till och från en liten illamående känsla.. trots att jag igår bara drack 3,5 cider med styrka 2,25 som jag hade köpt på pressbyrån, samt en cider på krogen.. Jag var inte full, kände inget av något.. men ändå har jag sån huvudvärk idag!
Sympatibaksmälla, blä!

Kommentarer
Postat av: jessica

aa jag vet, tänkte också på att jag kunde ha dragit dit istället men sen insåg jag att jag bara ville vara ensam. blir väl så om man annars umgås med folk hela tiden. men hade varit mysigt att vara med er ^^

2009-05-10 @ 23:24:56

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0