Idag är det fredag!

bra låååååååt ! (scrolla ner om ni vill läsa om vad jag har å säga idag)

The cure - friday I'm in love

I don't care if monday's blue
tuesday's grey and wednesday too
thursday I don't care about you
it's friday I'm in love

monday you can fall apart
tuesday wednesday break my heart
thursday doesn't even start
it's friday I'm in love

saturday wait
and sunday always comes too late
but friday never hesitate...

I don't care if monday's black
tuesday wednesday heart attack
thursday never looking back
it's friday I'm in love

monday you can hold your head
tuesday wednesday stay in bed
or thursday watch the walls instead
it's friday I'm in love

saturday wait
and sunday always comes too late
but friday never hesitate...

dressed up to the eyes
it's a wonderful surprise
to see your shoes and your spirits rise
throwing out your frown
and just smiling at the sound
and as sleek as a shriek
spinning round and round
always take a big bite
it's such a gorgeous sight
to see you eat in the middle of the night
you can never get enough
enough of this stuff
it's friday
I'm in love


Sitter och väntar på att Emmapemma ska höra av sig, vi ska ner å luncha på stan är det tänkt. grejt !

som sagt, det är fredag idag å vad händer denna fredag då?

jo, det ska jag berätta för er..

jag ska hem till min lägenhet idag och vattna mina stackars blommor som troligtvis är halvvissna och ruttna nu... men först, ska jag öppna ytterdörren och finna iaf ett brev på min hallmatta.. jag ska öppna det med spänning och läsa vad som står. brevet som ska innehålla mitt sommarschema. jag kommer nog muttra en stund över alla de helger och kvällar jag kommer att bli tvungen att jobba, men sedan inse att jag kommer tjäna massa pengar å känna mig tröstad av att veta det. för pengar, ni vet väl vad man kan göra med dem? förutom att rulla ihop dem för att använda dem när man snortar en lina...
man kan KÖPA SAKER FÖR DEM, saker man vill ha, saker som är kul, saker man absolut inte har någon som hellst användning av utan bara vill tillfredställa begäret av att köpa ! haha !

sedan blir det lasange till middag och efter det troligtvis bio med min älskade pöjk !


inte långt kvar, snart blir jag en sambo :)
(...igen...) (( å låt oss hoppas att det går lite bättre denna gången, eftersom det förra tog slut efter ca 5 1/2 månad boendes ihop, inte ens det om jag tänker efter, eftersom jag var borta mesta delen av sommaren))
hur som helst jag hoppas att det kommer att gå superbra å att det kommer att hålla superlänge!

Kommentarer
Postat av: TinA

Lycka till med bra jobbartider och samboskapet =))))

2009-05-15 @ 14:46:45
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0