Jag använder mig av ett fult ord..

Jisses, känns bara som att tiden springer förbi..
Det är så mycket man MÅSTE göra, det finns så mycket man VILL göra förutom alla MÅSTEN, å det är så fruktansvärt lite man hinner !
Måste är ett fult ord, men vissa saker måste man verkligen...
Jag måste packa, plugga, fixa en flyttbil, bestämma med alla folk vilken dag som de ska infinna sig och hjälpa till med flytten..
har väldigt mycket att packa, och väldigt mycket i skolan nu så här på slutet...

Jag vill umgås med mina kompisar, känns som en evighet sedan sist...!
Tänk vad gla' jag skulle vara om ett vänligt ansikte kom förbi lite spontant och knackade på dörren uppe på grankotten!

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Ah vi har alla fullt upp. Ikväll vid femtiden ska jag träna på gymmet så kom dit om du vill :) Puss

2009-05-07 @ 09:04:07
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0