kvällen blev räddad!

vilken tur! kvällen vart inte så tråkig trotts allt ändå!

stax efter att jag hade avslutat förra bloggen så satt jag som bäst å glodde på tv när en svart katt helt plötsligt kom och kröp in under soffan ! :O jag hade öppet dörren ut... vart lite shockad där, men lite trevligt ändå. den lät mig klappa den lite, sedan gick den ut igen..
sen hörde tessy av sig, så jag drog in till stan å mötte upp henne där. vi pratade redan igår om å fika på stan.. så nu vart det av iaf.
"vet du vad det är för dag idag?"
"njeeeaaa, torsdag?"
"det är citronpepparnsdag idag!"

haha!

jag visste fan inte att kryddor har egna dagar !?! :O

sova själv i natt då!

det går nog bra, bara man somnar, för då märker man ju ändå inte av om någon är där eller ej ! haha!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0