Påbörjan...

Tillbaka från stockholm idag.

Har varit en trevlig helg, ingen shopping alls. Men mycket umgås med hans syskon och deras respektive. Fick även träffa hans mamma igen, 2:a gången jag träffar henne nu. Hon är trevlig :)

När vi kom till örebro åkte vi hem till min lägenhet för att bära upp flyttlådor och äta lite.. det känns mer verkligt nu när det står massa flyttlådor i lägenheten nu!

Jag hann tom att packa 2 st lådor fulla och började på en 3:e innan vi skulle med bussen.. Känns bra att ha kommit igång lite smått i alla fall !
Det går rätt fort att packa ändå, bara man vet vart man ska börja och vad som ska ner med vilka saker typ.. och jag har måååånga flytterfarenheter, så det går nog ganska så smidigt .
Men jag lär nog få skaffa min fler flyttlådor, de jag har från att jag flyttade från Hjälmaren lär väl knappast räcka..

Jag som trodde att de hade stulit min datorskärm när de hade dyrkat upp mitt lås, men nu när jag var nere i källarförrådet så hittade jag den självklart under en matta ! HAHA !
Men det var väl bra det då, då vet jag att de inte stal något iaf..

Kommentarer
Postat av: TinA

Sicken tur att skärmen är kvar! :)



Hehe, man vill alltid sätta igång när något kul händer (i ditt fall; flytta), man vill att tiden ska gå FORT så att det sker snart;)

2009-05-03 @ 22:18:12
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag såg det på bddb, superkul! men blir det inte 2 dubbelhyror för er båda? Varför just en studentlägenhet förresten? Då måste ni väl ändå flytta när joakim är färdig

2009-05-04 @ 09:27:17
URL: http://linashorna.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0