Torsdag, slappdag

Idag var min sista gruppredovisning, nu är jag klar med alla mina kurser ! Imorgon får jag de 2 sista betygen.. spännande ;P

Fick 2 kort i brevlådan idag, "grattis till examen" stod de på dem. Ett från lilla mamsingen och ett ifrån mormor&moster. Mamma var tom så snäll att hon skickade med en liten peng ! :D välbehövligt !

Idag ska jag banne mig inte göra något jobbigt, inte flytta, inte städa, troligtvis inte ens packa ner något heller.. Jag ska bara vara.. Kanske kommer finnas till vid dator ikväll och vara social, om det är någon annan som befinner sig där och är det..

Det är bara en sak kvar som hänger i luften som jag måste göra, Jag Måste Ordna Med Adressändringen... men det fixar jag nog tillsammans med Joakim ikväll så att vi båda två får det gjort.

Är hungrig, åt bara en fesen macka till lunch idag vid typ 11 tiden.. men jag tänker vänta till middagen som jag ska börja med kring 17 tiden.. Eller ska jag ta mig något litet mellanmål innan? hum, det tåls att tänkas på...



Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0