25 november

Idag har det varit en skön ledig dag!

Gick upp vid si så där kl tio, åt en banan, försökte få igång internett (men det ville absolut inte fuuuuunka!)..
Sen drog jag in till stan, lunchade på Subway med Johanna och Emma. Sedan hängde jag med Johanna till apoteket och till ica, innan vi drog oss hemåt.
Väl hemma satte jag mig och kollade på en film "New in town". Helt ok film.

3 jobberbjudanden har trillat in idag.. ett om att jobba kväll 30/11 15-21.30, ett annat om att jobba kväll 4/12 15-21.30 och ett tredje om att jobba kväll 10/12 14-21.30

Jag lyckades få alla 3 ! :) (jag svarade före alla andra vikarier ;P wooohooo!)

Ska jobba imorgon 7-13, sedan tänker jag unna mig att vara ledig fredag och lördag, sedan jobbar jag 7-11 på söndag. (och sedan även på måndag också ett pass).. sedan är denna månadens dagar slut och mina timmar räknas ihop för att sedan komma till mig i pengar i dec.

Längtar tills jag får min lön på fredag! (vet inte hur mycket jag får, men jag har väl kanske ett litet hum).. ska bli så skönt att få alla räkningar ur världen och känna att man har råd att leva igen! har verkligen varit snålt de sista 2 veckorna denna månaden.. blev ju en hel del som gick till bilen när jag köpte den och till lite julklappar man har köpt. Sedan ligger jag ute med ca 500kr till mamma också som kommer så småningom. (köpte ju för ett tag sedan en klänning hon hade sett, sedan skickade jag ner den till henne på posten).


Min fredag ser också lite annorlunda ut än vad den gjorde för en halv vecka sedan.. eller själva sakerna jag ska göra är inte så annorluna, bara personerna..
Eftersom det inte vart någon middag med tjejerna på fredag så stod jag ju plötsligt där med ett bord för 5 personer utan att ha några personer att äta med. Så jag frågade Joakim om han ville gå ut och äta med mig. vilket han självklart ville göra :) Sedan kom vi ju på den smarta idén att vi hade 3 platser kvar.. så vi bjöd med oss bandet.. dock kunde inte Tony. Men Jakob och Alex är iaf med :)
Så det blir trevligt.

Jag tyckte det var så himla synd att det inte blev något tillsammans med tjejerna alls, så det var tur att grabbarna fanns där och ställde upp :)

Sedan kl 21 blir det bio iaf, tillsammans med Emma och Tessy  och någon mer (som ännu ej är bestämd vad jag har förstått) :) Det blir också kul.

Imorgon ska vi iaf träffas här hos mig och snacka, fika och ha oss. Så vi får träffa Johanna lite innan hon flyttar :)

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0