Höstrusk

Igår var det så luuuuungt och skönt att vara ledig, förutom all stress kring den där sista räkningen som damp ner i inkastet igår.. Men men, det ordnar sig så det släpper vi och går vidare!

I natt sov jag väldigt dåligt! Drömde massa mardrömmar om att jag och min bil var med i en massa olika bilolyckor! Jag överlevde varje gång, men varje gång var jag så himla nervös och skämdes som en hund, för jag var tvungen att be mina föräldrar om pengar till reparationerna.. bläh! vilken hemsk dröm det var, även om det kanske inte låter så farligt..
Sov väldigt lätt och vaknade tusentals gånger (när jag väl hade lyckats somna).. vaknade vid kl 03 i natt och tänkte att jag hade försovit mig.. för eftersom jag hade varit vaken så stora delar av natten kändes det som att den pågått i evighetersevigheter!

Idag har man jobbat igen. 7-16 gick jag idag. Eller snarare cyklade runt i regnet ! Det var så typiskt, slog aldrig fel.. varje gång det blev uppehåll i regnet var jag självklart innomhus hos en brukare, sedan när jag kom ut igen så började det regna igen ! Så hela jag var nästan som en dränkt katt i slutet av dagen. Kall och våt var jag när jag kom hem samt uppe på det var jag trött, hungrig och irriterad.. ABSOLUT ingen bra kombination.. många människor hade kunnat legat väldigt risigt till om de hade varit i min närhet just då!

Men jag lugnade ner mig igen när jag fick god middag som min kära sambo hade klar när jag kom hem :)

Nu har jag precis kommit ut från en var och skön dusch, som verkligen var välbehövlig ! gött !

Imorgon är jag ledig igen. Planerar att åka ner till universitetet och luncha med Joakim och sedan efter det åker vi nog och handlar massa mat.. Hade egentligen tänkt handla idag, men jag pallar verkligen inte det efter min långa halft sömnlösa natt samt min långa blöta arbetsdag!
Så det får bli imorgon efter lunchen, det är nog egentligen ändå en av de bästa tillfällena att handla, då man är mätt. För då köper man verkligen bara det man behöver och ingenting mer! För man är inte sugen på något annat :)

Ikväll blir det slappa framför tv:n , ska självklart se på Grey's kl 21.



Vad händer i helgen för er del? Kan ni gissa vad jag ska göra då? :S

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0