T-t-t-torsdag

Idag är det torsdag, om någon missade rubriken :P haha!

Idag har jag jobbat, min 2:a dag denna vecka, och tyvärr tror jag inte att det blir någon mer dag heller. Man får hoppas att det kanske kan bli något i helgen, men inte hoppas allt för mycket =/

Idag skjutsade jag Joakim till repan, alltid lika trevligt att ha en "ursäkt" att få ta en tur med sin fina bil :) Efter det åkte jag ut till eurostop, köpte en vinglögg med chokladsmak som min syrra tipsat mig om att den ska vara god, och sedan gick jag in och köpte mandlar på ica maxi till den :)

Tror att jag ska baka lussekatter någon gång i helgen , äääälskar lussekatter! :) Luktar så gott, smakar så gott, ser så gult och fint ut :) underbart !

Vilken tur att jag var iväg och fick hjälp med däckbyte på bilen, nu är vinterdäcken på :) Behövs verkligen i detta väder nu ju.

Hade velat hitta på något med någon denna kvällen, men tyvärr så var det ingen av dem jag frågade som kunde. Man kan ju inte alltid ha flyt.. Träffar väl de flesta av dem imorgon iaf :)

Tror jag ska ta och slänga mig på soffan och titta på en film till Joakim kommer hem från repet.


vi hörs!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0