hejsan

wow! när jag inte har uppdaterat på några dagar har alla andra helt plötsligt gjort det flera gånger om :P Känns som att jag inte har haft tid att kolla bloggar hittills denna vecka. men idag kollade jag igenom några, men inte kommenterat så mycket som jag brukar..

Det var tänkt att det skulle bli sthlm i helgen.. men det blir inte så, Joakim har för mycket i skolan just nu samt att det ibland bara är skönt att bara vara... Vi åker dock upp på måndag eftermiddag och återkommer på tisdag vid lunch-tid. för på måndag kväll är det ju äntligen PORCUPINE TREE KONSERTEN ! ! ! weooo!

I helgen har jag åtagit mig 2 st jobb-pass, lördag kväll 14-20 och söndag kväll 17-20 . förutom dessa tider så träffas jag gärna en sväng med någon/några av mina vänner. så, nu vet ni det !

Något jag också vill förbereda er för är ett visst datum denna månaden. Nämligen den 30:e oktober. Min födelsedag. Detta är en fredag och jag tänkte ha en födelsedag/halloweenfest då! Utklädnad är obligatoriskt. så sätt igång att hitta era roliga masker osv nu. Tänkte bara säga att man kan vara vad man vill, måste inte just vara trollpacka eller så bara för att det är halloween. går bra med ex disneyfigurer eller något annat som man vill vara också..

Kommer att ta upp denna fest flera gånger så att ni inte glömmer bort den.. men nu har ni iaf fått en liten hint om det. kommer nog också att skicka ut "INVITES" på facebook också, kommer väl starta ett evenemang där om detta...



Idag fick jag brevet på posten, brevet med min kallelse.

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Lycka till med kallelsen gumman!



Jag ska komma ihåg den 30:e! ;) Be sure!

2009-10-14 @ 16:17:02
URL: http://loveshaped.blogg.se/
Postat av: TinA

vad för kallelse? låter läskigt.



ska bli o komma upp den helgen :)

2009-10-15 @ 11:31:08
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0