Lördag- jättesegt!

Hej hej på er alla.

Sitter nu på jobbet och har rast en stund. Igår var vi uppe ännu en sväng i sthlm. Såg Fictional me på scen igen :) Det var riktigt bra och kul ! Efter det blev det lite festande hemma hos en av Joakims bröder, men det var väldigt lugnt för min del. Sedan vid 2-halv 3 åkte jag och Joakim taxi hem till hans pappa. Den här gången fick vi ta hans dubbelsäng :) häääärligt ! :D
Imorse var jag väldigt trött, ville verkligen inte upp. Men blev illa tvungen ändå..
Vi gick upp, tog på oss och åkte iväg till stationen. Där köpte vi jättegoda mackor som vi hade med oss på tåget. Sen sov vi väl största delen av tiden. Väl framme i Örebro gick vi till pacos och åt "lunch", sen lunch.. För sedan vid halv tre började jag ju som sagt jobba.

Ikväll när jag slutar åtta ska jag bara dra hem med en gång och slänga mig på soffan ! Är verkligen jätte seg idag ! Men det kanske inte är så konstigt så som vi har flängt fram och tillbaka denna vecka :P
Imorgon jobbar jag kväll igen, men det är lugnt för då får jag iaf sovmorgon!

GLÖM INTE ATT STÄLLA TILLBAKA ERA KLOCKOR EN TIMME I NATT ! !

Vill bara tala om att hemligheten kommer inte att kunna avslöjas förrän jag får för personen det rör allra mest. Men det borde inte dröja så länge nu, troligtvis nu har i början av november blir det nog som det är ok..


På måndag kommer Mulle upp hit igen. Den här gången ska hon få stanna i 2 nätter, för de senaste 2 gångerna har det ju bara blivit en natt vardera.. Ska bli kul. hon har ju höstlov nu :) Och jag kan behöva några dagar bort från jobbet ;P Då är systern min en bra ursäkt att inte jobba :P

Ska få vaccinations sprutan på onsdag kväll .. Jag hoppas att jag inte blir sjuk efter den, finns ju många som blir det efter att de fått influensasprutor..


Gaaaaaah ! Kan jag inte bara få gå hem och sova istället.. ? =(


Kommentarer
Postat av: TinA

ja du är inte ensam om att ha seg lördag.. vad du jobbar mycket, men det blir nog bra med stålar sen.. :) spänd på nyheten är man också. ;)



sv; haha blev du lurad till att se the grudge? sa personen i fråga att ni skulle se på en helt annan film och att denne personen "tog hand" om biljetterna osv? ;) stackare, är man inte mentalt beredd på en äckel-film så blir den nog värre också. :/ :P

2009-10-24 @ 18:51:44
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Emma [loveshaped]

Oh jag är fortfarande nyfiken ändå :P



Och tack för påminnelsen om klockan! :)

2009-10-24 @ 23:27:34
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0