Söndag- mörk så mörk

Haha, SJÄLVKLART jobbar jag som vanligt !

Men det blir inte så mycket mer jobb denna månaden och det är riktigt skönt ! Blir på torsdag iaf, enda som är inbokat. Sedan inget mer vad jag vet ännu. men kan typ bara fredag också på dagen..

Mulle kommer imorgon :)

Och ikväll blir det bio med Johanna och Tessy. Och jag säger som Johanna ÄNTLIGEN , lyckas vi få det att bli av. Vi har väl försökt i veckor nu :P Flickan som lekte med elden blir det iaf.
Jag är jätte glad att det blir av, men min plånbok är inte lika glad ;P Har typ bara 200-300 kr kvar på kontot tills på tisdag då jag får lööööön. (visst, har sparade pengar, men "aja baja inte röra" står det på dem!) Men jag överlever allt tills på tisdag.
Jag är alltid lika nyfiken på vad jag kan tänkas få i lön, alltid lika spännande då det är olika från månad till månad.. :) Woow vilken spänning vi har som vikarier när vi öppnar lönekuvertet ;P haha !

Har ont i huvudet.. tror att det beror på mörkret.. för jag har haft det de senaste 2-3 dagarna nu. en släng varje dag iaf.. men men , inget att hänga upp sig på.


Nyligen på jobbet hände det något. En gammling ramlade, så det blev 3 manna styrka ut och lyfta upp. Jäklar vad tungt ! Men det gick bra. Så nu har jag skrivit min första alldeles egna "avvikelserapport". Snart dags att jobba vidare nu..

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Vad duktig du är som jobbar hela tiden! Hoppas ni gillar bion! :D Jag tyckte skarpt om den! Kram!

2009-10-25 @ 18:21:36
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0