Ledig denna dag

Idag har jag vart ledig från jobbet ! GÖTT !

Sov till tio i tio, gick upp och tog hand om tvätten som startade kl 10. Åt frukost, kollade lite på tv, glodde lite på datorn, gick ner och hängde tvätten, gick upp kollade lite på tv, glodde lite på datorn, gjorde lunch, kollade på tv och sedan ner och hämta tvätten.. sedan insåg jag att jag hade huvudvärk så jag gick och la mig i sängen igen! sov mellan 13.15-14.30 då joakim kom hem och väckte mig :P

Mycket skön och slapp dag, verkligen skönt att få ha en sådan ibland ! Har ju ändå gjort något så nyttigt som att tvätta idag också :) SÅ jag är nöjd ! :D

Sedan när Joakim hoppade in i duschen så ställde jag mig och diskade. Såg också till en fin överraskning, på vardagsrumsbordet stod det en vas med en bukett med blommor ! Åh, gulliga älsklingen då :)

Ikväll blir det Grekiska kolgrillsbaren med Joakim ! Han betalar ;) FÖr han förlorade vadet i hur många mål det skulle bli mellan sverige och malta.. jag kom närmast och slapp därför betala ;P visst kan sport vara lite kul ibland ! HEHE !

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0