Lördag igen

Idag blir det massa nyttogöra.. Vi ska ner till ica och storhandla typ, eller iaf handla för 3 dagar framöver och lite till.. hela handlingslappen är fan full ! !
Idag ska jag göra köttfärslimpa för första gången i mitt liv, ska bli intressant att göra något nytt. Jag har höga krav på mig att det ska smaka lika gott som min mormors gjorde när hon lagade mat.. Så vi får väl se om jag kan uppnå det..
Sedan ska jag göra en svinigt god äppelkaka också!

Om vi hinner ska det även bakas mera bröd, annars får det vänta tills imorgon..

Sen ikväll tror jag nog att det blir nördande framför Wii. Joakim har ju lånat Alexs sånt och han hade 40 spel.. så vi har mycket att välja på, men jag vet redan vad jag vill spela! Jag vill spela Super Smash! :D

Igår kväll såg vi på Ice Age 3. Fy fan vad jag skrattade åt den, den var nog banne mig den roligaste av alla 3 filmerna ! ;P Fast ettan var iof väldigt rolig också "den är grön, dem stack för två timmar sedan" HAHA ! men filmen igår var iaf också skitkul ;P

Igår la vi oss redan vid tio och sov till elva nu imorse.. det kan man snacka om att sova länge ! :O Men gud vad skönt det var ! :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kolla gärna in på min blogg ^^

http://kumpelsandra.blogg.se/

2009-09-26 @ 12:49:03
URL: http://kumpelsandra.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0