Musik

Imorgon kommer mitt lilla yr-väder hit ! :D Eller ja, lilla och lilla, hon är inte så liten längre. Hon är numera 14 år och går 8:e klass, till vintern kommer det allra första betygsdokumentet! Yr-vädret jag talar om är ju förstårs min lillasyster MULLEMECK! :D

SÅ, imorgon när jag slutat jobbet vid halv 2 ska jag till centralen och hämta henne , då hon anländer 13.50 . Denna gången är hon tyvärr bara här 1 natt, eftersom jag jobbar hela förbaskade söndagen (12,5h pass).. Men en natt är bättre än ingen alls, då hon har tjatat livet ur mig hela sommaren på att få komma hit. Men vi har aldrig hittat tiden då vi båda har kunnat, men nu jävlar sker det ! :P

Ska bli kul att få hit henne, få leka lite "familjeliv" igen med systrami :)

Får väl se vad vi hittar på, men skulle kunna tro att det blir en repa på stan samt kanske någon bio på kvällen om det finns något bra att se.. och självklart ska det lagas god mat ! :P

sitter och väntar på att emman&anna samt emma ska komma hit å umgås med mig! kom nuuuuuu, snälla! :P ;)


Sitter och lyssnar på musik på spotify, har precis lärt mig hur det funkar, sist är jag som alltid med allt nytt !


nyfiken på mitt nästa lönebesked ! !

Kommentarer
Postat av: TinA

Åh gud, jag har aldrig smakat på ben&jerrys =( vilken smak är godast för en nybörjare som jag?



Hoppas du har kul med Mulle :)

2009-09-12 @ 21:04:08
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0