Baby boom!

Kom på lite mer att skriva..



vet ni vad?
Jag ska bli monster, höll jag på att skriva.. nej, jag menar, jag ska bli MOSTER den 16e April!

Ni vet säkert sedan innan att min syrra Marlén är på "smällen" och ska ha barn. Nu har de fått reda på (för några veckor sedan) att den lille saken inte vill vända på sig.. de gav den lite tid att försöka på egen hand, men det gick inte. Så de prövade att hjälpa till på sjukhuset, så att den skulle komma med huvudet neråt, men icke! Den lille gillar visst inte att vara upp-och-ner, förstår den verkligen (!), men det ställer ju tyvärr till det lite för självaste förlossningen.. Marlén skulle ju egentligen få kring den 26e April, men nu har de fått boka in ett planerat kejsarsnitt, eftersom den inte vänder på sig, så den 16e ska den få komma ut! :) :)

Så den dagen, kommer jag bli den bästa mostern som står på denna jord, eller iaf vara en jävligt underbar sådan! ;P Sedan får den själv avgöra om jag är bra eller ej när den själv kan säga ifrån, vilket som tur inte kommer att ske på några år ännu . mohaha!

Kommentarer
Postat av: TinA

grattis till att bli "En tidigare moster" om jag kan säga så ;)

2010-04-08 @ 16:20:05
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ååh, förstår att du längtar! fast lite synd att det inte blev den 26 april, det är nämligen min namnsdag ;P då kanske ungen hade fått heta therese om den föddes då!

vad har dom tänkt sig för namn? :)

2010-04-08 @ 17:35:25
Postat av: Stina Min Bebis

Va roligt att du ska bli monster ;)

2010-04-12 @ 23:03:02
URL: http://minbebis.com/blogg/stina/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0