Fredag- åkdag

Jahapp, då sitter man här framför datorn.. Har precis käkat frukost.  Solen lyser och det är blå himmel, underbart!

Idag är det dags att åka till Mariestad över helgen, och det kommer inte bli lugn en stund. Vi har bokat in oss på att äta med Mamma och Inge ikväll (samt Mollie, och Micke från gbg som också är här då).. Imorgon är vi bokade på lunch hos farmor och farfar, och middagen är inbokad hemma hos pappa och Becca.. Antar att resten av kvällen imorgon är inbokat med Mollie.. Sedan på söndag så gäller det att hjälpa till med kalasförberedelserna, och sedan kalasa.. och då träffar jag mormor och moster också, samt min syrras kille Erik.. (som då kommer vara nybliven pappa)..

Jag kommer däremot inte få träffa min storasyster och den lille nya krabaten..

De skulle vara inne redan halv åtta imorse, massa tester osv skulle göras.. sedan som tidigast vid niotiden kunde snittandet börja, hade de sagt.. men det kan ju dra ut på tiden sånt där.. Så jag sitter på helspänn och väntar på att få veta att den har kommit, och vad det är för något.. Pojk, tös eller lax?
Spännande spännande!

Nej, jag ska nog göra mig en kopp te här, och sedan sätta igång om dammsuga lägenheten, det behövs verkligen! Sedan när Joakim slutar skolan vi 12, så ska vi bära bildäck, jag var och bytte till sommardäck igår, så vi ska bära upp vinterdäcken idag och förvara dem tills det är dags att byta igen..
Sen ska vi äta lunch, duscha och packa inför att åka iväg!

Ha en trevlig helg ni också, för det ska vi se till att ha! :)


Jag slänger upp nästa veckas schema nu så ni kan tycka synd om mig redan nu!

  • Måndag 19/4   - 7-15
  • Tisdag 20/4     - 14-21.30
  • Onsdag 21/4    - 7-15
  • Torsdag 22/4   - LEDIG
  • Fredag 23/4     - 7-14
  • Lördag 24/4     - 7-14.30
  • Söndag 25/4    - 7-14.30

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Haha ja tänk om det blev en lax! xD hahaha! Spännande, nu är ju klockan 11:27 så du kanske är moster nu! Jag måste nog smsa dig ^^

2010-04-16 @ 11:27:50
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0