Måndagar är sega dagar!

Då var det dags att skriva lite igen då..

Igår jobbade jag dag.. efter jobbet åkte jag och hämtade Joakim som var vid universitetet (han hade vart där och pluggat), sedan så åkte vi ut till Mariebergsgallerian för att hitta en present till Joakims bror som fyller nu till helgen, men utan resultat. Vi åkte hem och jag var så trött! så det blev typ en timmas sovande.. efter det så var det dags att laga mat, tacos ! :)
resten av kvällen slappade vi..

Idag har jag jobbat igen.. och som sagt, jag är så himla trött! det känns verkligen att man har jobbat hela helgen, samt två pass på samma dag i lördags.. urk vad trött man blir då! SÅ skönt att jag är ledig imorgon iaf..

dags för att lägga upp denna veckans schema! :

  • Måndag: 7-15
  • Tisdag: Ledig
  • Onsdag: 14-21.30
  • Torsdag: 7-15
  • Fredag: 7-13.30
Sedan är jag ledig hela helgen, och då är vi i sthlm! :) Vi har hört att vi visst är bjudna på fest både fredag och lördag.. så det blir verkligen full rulle när vi kommer dit i helgen! men det är iof väldigt kul, eftersom vi inte festar så mycket längre, så kan det vara kul att få en helhelg med fest, och umgänge med hans familj, vänner och annat folk :P

Nästa vecka på måndag börjar mitt nya schema, kul att få jobba kvar på samma ställe ett tag till ;)

Kommentarer
Postat av: TinA

Kul med fest! :D Tur att jag bryter traditionen och inte ska upp nu i Valborg och helgen, hade ju missat både dig och Anna då ju :/



sv: Ja visst är jag snäll som sparkar upp Kim från sängen genom telefonen? Snacka om viljestyrka ;) Dock fick jag höra av morsan att han hade stannat hemma ändå, mådde inte bra haha.

Nej det är ju Lenas möss och hon hade inte kommit på nåt till Ingetnamn. Hon sa bara "ah denna heter Sibylla och denna.. inget namn för jag har inte kommit på nåt" Så fastnade jag för det o sa IngetNamn till den hela tiden ;) Får hopaps att Elizabeth Swann gillar sitt namn iaf, det var Pauls idé. Men hon gillar inte mig dock, hon biter mig varje gång -.-

2010-04-27 @ 12:32:58
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0