NY DESIGN!

Jag vill säga tack till TinA som har gjort min nya design, TACKAR! :)
Som ni andra ser så har jag en ny, ljus och fin design! (om ni inte ser den, tryck F5)


Idag blev det sovmorgon igen, sov väl till kvart i nio. (trots att någon du jävel ringde på dolt nr kvart över sju imorse, fast å andra sidan, så kan det ha varit jobbet).. Iaf, så jobbar jag inte förrän kl 14.00 idag, så jag har tid att slappa hela förmiddagen här idag! :)


Trallallaaaaaa, solen skiner idaaaag, fast molnen också är framme..


Kommentarer
Postat av: TinA

Den blev fin :) Som sagt, bara höra av dig om det vart nåt mer du ville ha.. eller inte ha.:P



Skönt att du har både sol och sovmorgon, vi kan ju byta förmiddag om du vill? Jag är seriös (A)

2010-04-28 @ 11:06:08
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0