Onsdag

Som sagt, idag har jag varit i Mariestad hela dagen hos storasystern min.. Eller inte riktigt hela dagen, för vi åkte faktiskt till Skövde hon och jag och var där ett antal timmar i affärerna där..
Vi hade en trevlig dag iaf. Hon fick sakerna som jag och Joakim ger till deras lilla barn, och hon gillade dem. När vi var i Skövde var jag med och tittade ut lite mer kläder till den..som var så söööta! Vad mysigt det kommer bli när den lille kommer ut!
På fredag vid denna tiden så har jag ett syskonbarn! :D Det är verkligen inte långt kvar, och det känns fruktansvärt overkligt, men oh så kul! :D
Trallallaaaaa, tänk om jag kunde flyyyyga! haha!

Jag vill veta hur jag kommer att få jobba, men jag vet inte än, vet bara ATT jag kommer att få jobba.. Så jag kan inte planera min sommar ännu, och det är inte så kul att inte kunna göra det... Joakim vet heller ingenting om sommarjobb ännu, han vet inte ens OM han kommer att få jobba.

Så sommarplanerna får vänta ett tag till, tills vi vet vad vi hur vi, eller åtminstånde någon av oss vet hur den jobbar. Jag vet bara att jag vill vara i Stockholm nån sväng i sommar, och självklart i Mariestad hos syskonbarnet också! Sedan har vi även pratat om att dra till Joakims mammas ena sommarställe uppe i Jämtland eller vart det ligger, det vore iaf trevligt.. Sen får vi se vad som blir, och om det vi har tänkt ens blir.. Finns så mycket man vill, och så lite man hinner med!

Snart kommer Emma över och umgås en sväng, vi ska se på Grey's ihop! Hon pausar en stund ifrån sitt tentapluggande för att hinna umgås en sväng, och det uppskattas mycket ! :)

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Tack för igår! Det var heltrevligt! :)

2010-04-15 @ 15:51:18
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0