Rubrik saknas..

Vet inte längre vad jag ska ha för rubriker på mina inlägg.. alla verkar så tråkiga och meningslösa..

Jag sitter här nu på jobbet, skulle egentligen ha slutat kl 14.30 , men istället ska jag nu börja jobba kl 15.00 igen och köra till 21.30 ikväll.. det var folk som var sjukt i "min gamla" grupp kloster, så jag ryckte in, med KVAL (övertidsbetalt).. och det är ju inte helt fel, förutom att jag lär va rätt trött, då jag ska upp imorgon igen och jobba.. men vad fan.. jag får ta igen det en annan gång..

Igår kväll var Emma och Kristian hemma hos oss. Vi satt och pratade till klockan var 11 på kvällen (ifrån kl 8 på kvällen).. Det var mycket trevligt, och görs gärna fler gånger! :) Var ju egentligen tänkt att vi skulle spela "Risk", men det blev inte så, och det får väl bli en annan gång istället :)

Nu har jag sett mitt nya schema.. Det var rätt ok, förutom att det är lite ojämt fördelat med arbetspassen på alla veckor.. det var någon vecka som jag gör 6 dagar av 7, samt en delad tur på helgen.. verkligen en tuff vecka! Och en annan vecka är jag ledig 5 dagar typ..
Men jag lär väl lägga in mig på bemanningen, när jag kan ta lite fler pass. för det verkar finnas gott om möjligheter att kunna göra det iaf.. och det är ju bra, iom att detta nya schemat innebär att jag "bara" har 75% .

Men det ordnar sig nog med det..

Hoppas ni har en bra dag, och tänk på lilla mig som jobba när ni roar er ;P

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Tack själv bruden! Det var trevligt! :D Härligt att det verkar vara bra med schemat, trots att det finns tuffa perioder, men som man säger; efter regn kommer solsken! Det blir nog bra det där.



Kramis!

2010-04-24 @ 15:10:55
URL: http://loveshaped.blogg.se/
Postat av: Emma [loveshaped]

Klart du kan komma och sitta på balkongen :D

2010-04-25 @ 11:28:17
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0