Solen lysier in genom mitt fönster..

I söndags sålde jag en av mina cyklar som sagt till en av mina vänner. Känns bra att veta att den kommer att bli använd mycket nu!

På kvällen, innan solen gick ner i söndags åkte jag och Joakim ut en sväng med bilen.. vi var sugna på en promenad, men inte här i området.. Så vi åkte ut till den lilla badsjön, och vandrade ut med stranden, och sedan uppåt över slänten och bort mot skogen.. det var mysigt att gå där och se hur solen sakta gick ner, vi var tom nere och kände på vattnet, men såklart var det iskallt! Istäcket låg fortfarande kvar över hela sjön, förutom i kanterna där det har börjat smälta..
Ju mer solen gick ner, destu kallare blev det, så till sist kände vi oss "färdiga" med vår promenad, så vi åkte hem igen och såg på en film, "Bilar".

Igår hände det inte så mycket, jag jobbade som vanligt.. Jag var till macken och bokade en tid för däckbyte, som blir nu på fredag efter jobbet..

Idag är jag ledig, är även det imorgon också! Ska verkligen bli skönt att vara det nu, och jag firade dagen till ära med sovmorgon! (då jag annars måste gå upp vid kl 6, så vaknade jag av mig själv och gick upp vid ca kl 10) underbart skönt!


Vad händer idag då tro?


Kommentarer
Postat av: Lina

tack tack tack :D kul att folk kommenterade.



Det kommer bli kanon att bli moster också, du tar ju bara barnen när dom är snälla haha ;)



Idag blir det bara att sy upp lite kläder och gardiner (lärde mig symaskin igår, snacka om långsam) men nu har ja börjat sy allt, även sånt som inte behöver sys haha, snart är ja en grym kirurg ;)

2010-04-13 @ 12:22:02
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: TinA

Det lät härligt med en liten utflykt till sjön :D



sv; jorå, jag har börjat och hoppas bli klar snart. Det är som du säger, skolan. Jag hade inte ens fattat förrän i helgen typ att vi börjat med ett nytt moment, alltså nytt ämne i webbdesignen (A)

2010-04-13 @ 14:49:23
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Emma [loveshaped]

Åh vad mysigt det där med sjön lät! Vart ligger den? :)



Jag hatar att säga detta men jag sitter fast med min fördömda tenta, men det vore kul att ses en sväng imorrn. Kanske vi kan se på Greys ihop denna vecka istället? :)



Kramis!

2010-04-13 @ 15:01:12
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0