BAH!

Hej på er alla.

Idag är jag ledig, sitter här hemma just nu och har ont i ryggen. Det liksom hugger till nere i svanken när jag rör på mig. inte så skönt.. antar att jag har gjort något dumt på jobbet som jag tyvärr får lida för en stund nu..

Grå dag idag. verkar som att det har blivit en dålig återkommande cirkel av det här vädret.. regn, grått, regn, grått. sen kan den komma en liiiiten solglimt på kvällarna, och nästa dag är det kasst väder igen.. :P
Hoppas att det blir någon finare vecka snart, för vi har ju ganska snart semester. mindre än 2 veckor kvar nu! :)

Bah, vet egentligen inte alls vad jag ska skriva om.. tycker inte att det hände så mycket alls just nu i mitt liv.. tror att det står lite still, eller så står det på repit.
får väl se när och om det tar sig där ifrån snart.. antar att det kanske blir lite annorlunda när folket kommer tillbaka till stan igen under hösten..

det är bara så märkligt tycker jag, det här med sommar.. för alla andra verkar det som att sommaren är den dom det händer mest saker för dem, och den ena blir bättre än den andra.. osv.. men för mig är det oftast tvärt om.. för mig handlar sommaren mest om jobb, jobb och jobb iprincip.. visst hittar man på lite saker, men nej, mestadels så tycker jag bara sommrarna handlar om jobb och om hur man ska få tid att träffa sin sambo som antingen har bott borta och jobbat borta, eller som har helt andra jobbtider än en själv har.. typ.
tycker nog att mina sommrar bara blir tråkigare och tråkigare för varje år :S
Borde kanske göra något åt det, men vet fan inte vad, för jobba behöver jag göra.. annars får jag ju inga pengar.. jag jobbar ju för att kunna ha mina 2 veckors obetald semester snart här nu.. och då hoppas jag att det iaf händer lite grejer! :)

urk vilket tråkigt inlägg det här blev.. borde kanske radera ut det... men nej, jag har det kvar.. för livet kan inte alltid vara roligt och perfekt jämt, så därför kan inte heller denna blogg bli så rolig jämt heller..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så tråkigt när det ska regna.

2010-08-04 @ 18:32:26
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0