Frissan

Nu har jag precis ätit klart min lunch. Jag kom hem från frissan för mindre än en timme sedan.. Det var gött att få fixa håret lite. Jag har bara fräschat upp håret lite i topparna, tunnat ut lite och sedan färgat det i samma färg som vanligt.. Mörkmörkbrun :)

Nu är det dags att hoppa in i duschen, står inte ut med alla jobbiga stickande små hårstrån som alltid lyckas leta sig in under kläderna när man klipper sig..
Efter det blir det för mig att slänga ner det sista i resväskan och sedan åka mot E-tuna och hämta Joakim och sedan vidare mot sthlm!


Ha en bra helg alla!

Kommentarer
Postat av: TinA

Ha en bra helg ni också :D

2010-08-07 @ 16:07:06
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: jessica

har kommit till örebro nu :) hör av mig när jag landat ordentligt så vi kan ses :D

2010-08-08 @ 02:10:44

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0