Nu drar vi!

Seeeeeeeemesteeeeeeeeer! Wohooooooo! :P

Ja, som sagt, nu har jag äntligen semester! Eller snarare, har haft det sedan 13.30 igår! :P Så gött att gå på semester nu, lagom till att alla ordinarie kommer tillbaka igen, alla de jobbiga :P Men nu slipper jag jobb och stress i iaf 2 veckor :D

Igår var Jessica här en sväng. Vi satt och snackade och kollade på "en annan del av Köping", sen började "Hulken" på tv, så vi blev fast vid den också.. :P Men Jessica blev hämtad av Viktor innan filmen var slut, så om hon såg slutet eller ej, det vet jag inte ;P

Idag skulle vi egentligen ha varit på benen tidigare och åkt iväg.. men som alltid blir det inte som man har tänkt sig.. :P
Vi skulle ju ha packat igår, och det gjorde vi inte...
vi skulle ha lagt oss tidigare, och det gjorde vi inte det heller..

så vi gick upp strax efter åtta idag.. och nu har vi ätit frukost och typ gjort klart vår färdkost.. (jag vet, vi är sega!)..

Men vi siktar på att ge oss av snarast möjligt, troligtvis runt 10...

För er som inte har koll på vart vi ska, så meddelar jag det igen.. Vi ska åkta till NORRLAND! Vi ska åkta 53 mil uppåt i landet till ett ställe som heter "Kilen", som ligger nära "Hammarstrand"..
Jag som aldrig har varit högre upp än "Idre fjäll" som är i Dalarna, tycker att det ska bli riktigt kul att åka uppåt i landet, högre upp än aldrig förr ;P
Men det kommer nog att bli lite jobbigt att sitta och köra alla dessa mil, men vi får ju som sagt rasta på vägen.
Där uppe kommer vi iaf att befinna oss till torsdag, sedan drar vi ner till sthlm och spenderar resterande delen av veckan där..

Hoppas ni får en skön vecka, vi ses och hörs när vi kommer tillbaka!

tjarå!

Kommentarer
Postat av: jessica

jag såg färdigt filmen, tyckte den slutade väldigt sorgligt ;(



är lite avis på er som ska upp till norrland!

2010-08-16 @ 13:24:04

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0