Törstdag

Hej på er alla!

Viktigheter, halvtråkigt vetande för er:

Jag fick tag på chefen sen iaf.. och jag har fortsatt vikariat! :) Nästa vecka blir det på samma schema som jag har haft nu under hela sommaren.. Men måndagen den 6/9 börjar ett nytt schema gälla som vi får i nästa vecka.. Jag kommer få fortsätta med vikariatet ytterligare 2 månader till då, men tyvärr kommer procenten sänkas.. just nu har jag 75%, kommer nog hamna runt 65% sen då.. Men jag kan ju som sagt lägga in mig som vikarie att jag vill jobba extra pass utöver de procent jag har.. så det är ju bra iaf.

Sen har jag bokat en tid hos Renaultverkstaden för en förkoll på bilen inför besiktningen.. 7/9 ska jag lämna in den till dem. (måste kolla om det funkar mot det nya schemat bara, annars får jag ändra det då jag fått schemat).
Jag har nämligen fått hem ett brev om att Renaultbilar som är över 3 år gamla får en gratis koll inför besiktningen, för att Renault gör en stor sattsning för att hålla sina bilar felfria..
Om de hittar något fixar de det oftast med en gång. Men det får jag ju betala för, men där emot så har jag rabatter på det också, som inte är helt fel :)
Det bästa med det är iaf att bilen kommer att gå igenom besiktningen efter den kollen.

Hänt idag:

Idag har jag hängt med Tina typ hela dagen! :) Vi har svängt ut till Mariebergsgallerian idag, vi strosa runt ibland alla butiker där ute, samt att jag fick ett ärende uträttat åt mamma på "Julahuset". Vi lunchade även där ute på en wok, gott gott!
Det var mycket trevligt att träffa henne och umgås. Var även förbi en sväng hos henne där hon bor just nu, samt en sväng hem till mig också, innan hon skulle ge sig iväg på speed-dating ;P
Jag gillar verkligen att Tina har kommit tillbaka upp hit igen, hon är en sån skön typ att umgås med! :):)

Händer framöver:

Imorgon åker vi till Mariestad och spenderar helgen där hos min familj. Kvällen imorgon blir det kräftskiva hemma hos mamma tillsammans med hennes man, min lillasyster, storasyster, hennes kille, deras lilla flicka, samt jag och Joakim. Det blir nog trevligt! :) Sen får vi se vad som sker på lördagen.. Men på söndagen blir det iaf födelsedagsfika hemma hos pappa, då firar vi "halvsyrran" Matildas 18års-dag.

Kommentarer
Postat av: TinA

Du är en skön typ att umgås med också :D :) tack för allting och det var kul o hinna ses två ggr inom fyra dagar :D



hoppas din styvsyrra gillar presenten och att allting är finemang hemma!

2010-08-27 @ 17:30:18
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0