Helgen

I helgen nu har vi varit i Stockholm och umgåtts med Joakims familj :)
I fredags blev det en slapp hemmaväll hos hans pappa. Skönt med en lugn start efter en jobbig resa. (vinterväglag är inte alltid så roligt att köra på i flera flera mil).. :P
I lördags var vi uppe på stan en sväng och inhandlade lite julklappar. Vi var på Medborgarplatsen och var inne i Söderhallarna, så mysigt med saluhallar :) Synd bara att jag själv inte kunde provsmaka något :P
Sedan under kvällen blev det lite julmys hemma hos hans syster. Det bjöds på en himla massa julgodis och safransbullar av olika slag.. det var rätt så påfrestande att se alla sitta och mumsa, men jag lyckades stå på mig bra.. SÅ, man kan väl kalla det för en liten "prövning" inför julbordet och allt det där på jul :P

Hejja mig som var så duktig som inget tog!

Idag så åkte vi hem hyffsat tidigt för att både jag och Joakim hade lite skolsaker att fixa med. Joakim åkte till universitetet för att renskriva ett arbete, och jag satt här hemma och gjorde klart en uppgift som jag hade.. Nu har jag bara en enda uppgift kvar på den här kursen att göra, sen är jag helt klar med kursen och kan ta jul-ledighet på riktigt ;P

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Tessy

HEJA DIG!!

2010-12-20 @ 18:57:40

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0