Mellandagsrea

Igår var jag och Joakim ute på Marieberg och kollade in rean lite.. Han själv hittade ett par vinterkängor som var nedsatta från 1200kr till 1000kr, sedan hade han ett presentkort som gjorde att han i slutänden bara betalade 400kr själv.
Själv hittade jag en fin ny outfit, men tyvärr var den inte på rea, och vad som heller inte gick- var att använda mitt presentkort inte gällde i den butiken..  verkligen synd! men jag köpte det ändå! haha!


Här har vi först Jackan i en grön färg, som även glittrar lite i tyget..

Den svarta kortklänningen med "dubbel-lager", överlaget är ett svart nät med spetts i kanten. Spetts i kanten även på under lagret.


En närbild på överdelen av klänningen och jackan.

En till närbild med stängd jacka.

Här är hela jag i den nya "outfiten", vad tycks? (jag är inte världens bästa modell,men i detta fallet är det ju kläderna man ska se på, inte "dockan".. haha.

Kommentarer
Postat av: Tessy

Snygga kläder!! Jag gillar! :)

2010-12-29 @ 18:18:41
Postat av: Emma [loveshaped]

i like it too! :) Jag gillar kombinationen av tufft och gulligt sådär :D

2010-12-29 @ 20:53:45
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0