Glad Alla Hjärtans Dag

Som sagt, glad alla hjärtans dag, eller vad säger man? :P

Nu sitter jag lite halv-vaken på jobbet, dags att jobba. Som tur är gör jag ett väldigt kort pass, 7-11. Vissa kanske tycker att ett sånt pass inte ens är värt att gå upp för så här tidigt, men det är ju iaf helg, vilket ger helg O.B. Om jag hade velat så hade jag kunnat jobba till halv tre idag, men det ville jag faktiskt inte.. Jag sa nej, när de frågade mig i torsdags om jag ville jobba längre idag.
Det är ju som sagt en speciell dag idag, och då vill jag inte jobba bort hela dagen.

Idag ska jag och Joakim fika på stan efter att jag har slutat jobbet. Efter det så blir det bio tillsammans, "Prinsessan och Grodan" ska vi se :)
Efteråt ska vi åka hem och laga en riktigt god köttgryta med potatis till :) Det roliga var att jag såg på brukarnas matsedel, att de skulle få samma mat typ idag som vi ska laga hemma :P
Till efterrätt blir det nog rabarberpaj med glass eller vaniljsås.

Vad kvällen har å bjuda på är väl mest mys och sådant antar jag. :)

Så egentligen är det inte så speciell dag, den är nästan som alla andra dagar för oss :) Men idag, då får vi en liten present.
Visst är det ok att fira alla hjärtans dag, men det är viktigt att fira sin kärlek alla andra dagar också! :)


Kommentarer
Postat av: Lina

vi ska på släktmiddag idag och kommer vara borta nästan hela dagen så vi flyttade alla hjärtans dag tills igår istället. Visst är det bara kommersiellt med alla hjärtans dag men jag tycker det är kanonmysigt och tycker det behövs, inte för att fira kärleken till ens sambo utan till alla dom andra, vänner, familj och släkt :D iaf, igår så började vi dagen med att klä oss snyggt, äta frukost ute på buffé (gott men tycker inte det är värt en hundring) som var jättemysigt. Sen hade vi en dag på stan och kollade i affärer. Åt på restaurang, gav varann presenter och åkte hem för att hämta kläder och så åkte vi in till ett ställe med bubbelbadsjacuzzi och hade gryyyymt sex. Så vi firade inte dagen speciellt mycket heller men kul att det finns speciella "kärleksdagar" ändå:D

2010-02-14 @ 12:01:12
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: TinA

Vi har ungefär samma "värderingar" om alla hjärtans dag då. :) men jag känner lite ändå att det är bra att ha denna dagen för att visa att man faktiskt uppskattar varandra, man vet att man har varann och det visar man ju idag bara för att det är alla hjärtans dag :) nackdelen är tyvärr att man inte tänker att man kan visa en annan sorts uppskattning för sina vänner och sin familj också.



Det låter som att det blir en fin o mysig dag idag för er. :) vi ska käka kulpotatis med fläskfilé o bearnaisesås. det är nåt vi brukar äta på vår årsdag, men eftersom vi inte gjorde det förra året så tar vi det idag istället. :) fett najs!

2010-02-14 @ 14:40:01
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej, undrar bara vad din hyresvärd hette i baronbackarna? / Anna

2010-02-15 @ 14:06:45

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0