Lördag..

Ville inte gå upp imorse när klockan ringde, det är ju för sjutton lördag och man borde förbjuda att man ska börja kl 7 på jobbena då! :P
Men jag traskade upp och tog mig iväg till jobbet, som förövrigt flöt på bra hela dagen, inga konstigheter där inte.. skönt med lugna jobb-dagar , fast inte så lugna att man inte har något att göra.. för då blir man bara rastlös och sitter och väntar ut tiden.. utan lagom lugna.. man har jobb att göra hela tiden, men att man inte behöver stressa för att hinna med dem.. det tycker jag om!

Efter jobbet mötte jag upp Joakim vid bussen. Vi tog oss till fiket som ligger i ingången till SF. Vi åt grillade ciabata som var väldigt goda! Sen gick vi in till självaste SF och såg en bio-film. Vi såg "I love you Phillip Morris" , den nya filmen med Jim Carrey. Den var bra, rätt så rolig på sitt lilla konstiga vis :P

Sen åkte vi hem och började göra lasange, som vi sedan åt med god aptit! :)

Nu sitter jag som bäst och funderar på vad jag ska göra med resten av lördagskvällen.. Får inte bli något som livar upp för mycket, eller tar för lång tid.. för jag ska upp imorgon bitti och jobba igen..

Sen, efter morgondagens jobb, som slutar halv tre.. då, då, då ni, då är jag leeeedig (fram till tisdag) ;P WOW, vad länge! (eller inte) haha!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0