Söndag, nu har jag ledigt!

Trött så trött! Har jobbat hela dagen! Usch vad trött jag känner mig, men som tur är så är jag nu äntligen ledig ! :)
För att vara exakt så har jag varit ledig sedan halv 3 idag ;P och jag är ledig hela dagen imorgon. yey :)

Ett exempel på min trötthet har ni här-

Imorse gick jag upp och tog bilen till jobbet, för på söndagar går det ju på tok för dåligt med bussar på morgonen (har liksom ingen lust att antingen vara en halvtimme för tidig, eller en halvtimme försen till jobbet på en morgon).. Sen är det ju gratis att parkera i stan hela söndagen, heller inte helt fel, då det annars är skiiiit dyrt..
Men när jag slutade jobbet och skulle hem så kollade jag upp när bussen skulle gå, gick till bussen, väntade på den, hoppade på, satte mig till rätta och tog på mig mp3:n. Då började jag tänka på att det känns som att det var längesedan jag satt på bussen och lyssnade på min mp3 ifred så att säga.. och jag började fundera på varför, summerade att jag hade åkt till jobbet med bussen igår morse, men då hade en kollega också vart på bussen. sen när jag slutade mötte jag joakim, vi gick på bio osv, och åkte bussen hem tillsammans.. då... slog det mig! Jag tog ju för sjutton bilen imorse till jobbet! Så jag, upp ur sätet och sätter fart ut ur bussen, som precis skulle till att åka.. sen gick jag istället till bilen och åkte hem ;P

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Haha så kan det gå! Tur att du upptäckte det innan den hade åkt en bit i alla fall :D

2010-03-01 @ 07:07:15
URL: http://loveshaped.blogg.se/
Postat av: TinA

HAHAHAHAHAHAHA! :D

2010-03-01 @ 11:12:54
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0