Tidsfördriv

Åh, vad sablans trött jag är ! Varför??  Vill inte behöva vara så trött, vill inte känna mig så trött så här tidigt på kvällen.. Morr!
Dumma nästäppa, dumma huvudverk och dumma vintermörker!

Jag vill ha vår och sol, samt ingen mer snörvelnäsa!!

Idag blev det iaf en sväng ner på stan med Jessica, blev långlunch på Bamboo ! :) Trevligt med gamla goda ställen. Det tar en verkligen tillbaka i tiden då vi var där jätte ofta vi tjejer..
Sen vandrade vi runt lite i olika affärer.. hittade en liten sak som jag ska ge Joakim på söndag :)

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: TinA

Mysgit med en dag med Jessica :D Visst äre härligt med lite nostalgi-känslor? :)



sv; hihi tackar tackar. Jag kände mig hyfsat mäktig och cool igår när jag vart så modig. ;D Jag trodde jag var en aningen ensam om att vara rädd för att ringa eller så, men det visar sig tydligen att jag hade fel om den punkten. :) Intressant!

2010-02-12 @ 11:30:18
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0