Vad finns det att säga..

jag vet inte om det finns något att säga idag egentligen.. men tydligen så skriver jag ändå..

jag jobbar just nu , eller, jag har gjort klart alla mina jobb för kvällen och kan därför sitta och slösurfa nu sista tiden tills jag får gå hem.
Fan vad irriterad jag blev tidigare under eftermiddagen, kvällen höll på att sluta riktigt dåligt för min del.. jag hade god lust att bara skita i allt och gå hem.
Orkar tyvärr inte ta hela historien om vad som hände.. men jag kan bara säga ALDRIG MER att jag ställer upp på sånt! (och det gjorde jag inte i slutändan ändå..)

jeje..

imorgon är det fredag. Då jobbar jag 7-14. Sen är det dags att åka hem och njuta av en ledig helg.


Ni kommer väl på lördag?

Kommentarer
Postat av: TinA

Mina tankar kommer till er p lördag :)



Vad det än var som hände igår, så vare nog bra att du inte gick med på att göra det som vart hemskt.. :S

2010-02-19 @ 13:28:27
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0