Gäsp

Nu märker ni att allt som har med ledighet och lov att göra är över, för nu börjar jag med mina sedvanliga ;

Idag har jag jobbat..

Som sagt, jobbade idag, 7-16. Imorse var det verkligen seeeegt att gå upp, det märktes att det var min 5:e dag på raken och att jag har jobbat 8/9 dagar sedan jag kom tillbaka..

Idag lämnade jag också in min jacka på reparation, kostade 250kr. Det tycker jag var värt det, för då slapp jag göra mig besväret att leta efter en ny bra jacka, som desutom hade kostat mig iaf 1000spänn! Så nu kan jag ha min vinterjacka ett tag till, tills den blir för stor ;P

Imorgon är jag ledig! Ska bli väldigt skönt.. behöver en slappdag där jag inte jag inte har några direkta måsten.. eller jo, ska vara på V.C imorgon 9.30, men annars har jag inget..

Ska nog ta och slänga upp benen i soffan och lägga mig tillrätta nu, plugga in hörlurarna i datorn och börja kolla på en film tror jag . gött ! :)

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0