Gjorde jag rätt?

Idag jobbade jag 7-16. Det känns verkligen när passet lider mot sitt slut! Jag hade det lite extra "jävligt" idag.. 2 duschar på förmiddagen, samt ett inköp (plus massa andra morgonjobb), sedan på lunchen hade jag en tvätt att ta hand om (samt massa andra vanliga lunchjobb), på eftermiddagen hade jag två ledsagningar ! Det kallar jag tufft! I vanliga fall brukar man se till att man max kanske har en dusch på en dag.. och en ledsagning.. eller så, och ibland kanske man isf då har antingen tvätt eller inköp.. men jag hade ALLT och DUBBELT upp idag.. Då blir det lite tungt =/ Men jag ska inte klaga..
Hur som haver, så var jag helt "DÖD" när jag kom hem.. Ont som fan i min stackars fot, och benen var möra.. nu när snön börjar bli lösare ute är det fan nästan ännu jobbigare att kuta runt på jobbet, då den ger vika här och var under fötterna... bläh! Inget kul att köra runt på en typ 90kg människa i rullstol då inte !

Ikväll hade jag egentligen 2 festerbjudanden.. det ena var att dra ner på fest hos Tessy och Simon. Och det andra var att dra till inflyttningsfest hos Valle..
Jag pallade inte att göra något av det !

När jag kom hem, halv fem, var det dags att ställa sig och laga mat ! Sen åt vi, och jag var helt slut av dagen som sagt.. då insåg jag att jag verkligen inte pallade att gå in i duschen och sedan fixa mig iordning för att springa ute halva natten och festa, plus, att orka vara social! Nej, det gick bara inte.. Så jag tog istället en lugn och skön hemmakväll..
Har druckit 4st 2,25% cider köpta på ica, kollat på "barnaskrik och jäkelskap" som gick på tv, och sedan en film..

Ställde mig och diskade för en liten stund sedan också..

Är rätt trött, men känns som att jag ändå inte riktigt vill lägga mig... fast det skulle vara gudomligt skönt ! !


Istället sitter jag här och surfar runt.. kollar alls bloggar osv..


undrar när Joakim ska dyka upp.. jag hoppas att han iaf har en underbart kul kväll med grabbarna ;P


Imorgon kommer Marlén och Erik upp. Då har han med sig bilbatteriladdaren, så imorgon ska min bil få vakna upp ur sin vinterdvala ;P
gött det!


För en liten stund sedan då jag gick runt i lägenheten tyckte jag helt plötsligt att någonting irriterade mitt synfält, i ögonvrån såg jag något... flera gånger.. tillslut upptäckte jag en röd prick som rörde sig på vardagsrumsväggen.. Någon lös in i lägenheten med en sån där laserpenna! Eller jag hoppas iaf att det var det, så att det inte var ett givärs-sikte ! :O ;P gick in i sovrummet och kikade försiktigt ut genom fönstret för att få synd på busen som gjorde detta.. men kunde inte se det..  Men jag har mina misstankar... om en viss Call !

Kommentarer
Postat av: TinA

sv; åh om jag vetat att du var inne på msn igår kväll så hade jag gärna hållt dig sällskap =)

vi får ha en tina&my-dejt på msn nån dag :D

2010-01-16 @ 21:36:33
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0