Go-onsdag-löning

Ännu en jobbdag har flutit förbi.. tiden går verkligen fort ibland..
Idag har det varit extra jobbigt att ta sig fram, här har ni 2 exempel på varför:

1. Idag startade Hindersmässan (eller vad den kallas), vilket gör att det är marknadsstånd överallt ! Samt massa folk som står där och glor på dem.. Med andra ord, trångt och bökigt att ta sig fram..
2. Idag började det snöa en hel del, som jag inte tror att någon har kunnat undgå.. denna snön la sig ju självklart ner på marken och gjorde det en aning besvärligt att ta sig fram till fots..

men inte ska jag gnälla..


...

sitter och funderar på vad jag ska hitta på resten av denna kväll (det lilla som är kvar av den).. kommer inte på något vettigt alls.
Kommer inte på något vettigt att skriva heller för den delen.. lite olikt mig känns det som..

vilket meningslöst blogginlägg det här blev då, men det bjuder jag på!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0