Måndag

Vad trött jag har varit idag! Så himla trött.. Kan det bero på att det är måndag? Kan det bero på att jag har varit ledig i 3 dagar nu? Eller har jag sovit dåligt utan att veta om det?

Jag har ingen aning om vad det beror på, men något är det ju...

Hur som helst är jag iaf hemma nu, och jag tänker inte göra något mer idag! (förutom att diska, duscha, laga mat,äta mat och sånt ni vet).. men inget annat jobbigt..

Ännu en av mina bh:ar gick sönder idag! fan ! min favorit dessutom! Det är många som har pajat för mig nu... men jag tror att jag kan laga denna, då jag hade 2 lika dana förut, och den andra som är likadan redan har gått sönder.. så jag kan göra 1 hel utav 2 trasiga så att säga :P

Men grr att det överhuvudtaget händer !

Än så länge ser denna veckan ut så här på jobbfronten:

  • Måndag: 7-14
  • Tisdag: 18-21 (fick det i skrivande stund)
  • Onsdag: 7-16
  • Torsdag: 7-13
  • Fredag: 7-15
Skönt att det mest är dagsturer, man får en mycket bättre dygnsrytm och rutin på dagen. Men dessvärre går man ju miste om kvälls-o.b .. men vad fan.. det kan kvitta kanske.

Denna helgen tänker jag heller inte jobba. För vi ska åka till sthlm! Joakims ene bror fyller år denna vecka, så vi ska fira honom. Samt att vi ska hämta våran tavla :)

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0