T-t-torsdag (fast för mig är det fredag;)

Nu har jag jobbat min sista dag för denna veckan! Och det var verkligen tur det, för fy fan vilekn dag det var! 7-16, så fullt upp och stressig att jag inte ens hann han min riktiga lunchrast på jobbet, fick dra upp till subway vid våghus, för det var mycket närmre.. 15 min, sen dags att dra tillbaka och stressa vidare !

Idag har vi handlat mat på ica maxi.. massa goda frukter inhandlades; Grape, Annanas, Apelsin, Banan :) Det hade kunnat bli bra mycket fler, men jag fick försöka hejda mig ;P haha!

Ledig 3 dagar nu minst, ska bli mycket sköööönt ! :) Sova ut, och absolut inte stressa det minsta!


Nej, nu är det dags för sängen tror jag!

Kommentarer
Postat av: TinA

härligt med ledighet :D

2010-01-22 @ 23:27:04
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0