4 juli

Hej hej. Nu har jag jobbat klart för denna helgen, men mer jobb blir det imorgon.. (jobbade iof klart för helgen vid 14.30) :P

Det som händer på jobbet, det jag skrev om igår.. är att jag har en på jobbet som kan vara lite "småläskig" ibland.. den kan få en att känna sig rätt så liten, när den diskuterar och är arg.. annars är det en bra arbetare, trevlig och hjälpsam, men tyvärr kan den lika snabbt vända om och vara skräcken själv.. Igår var det ett sånt tillfälle, jag hade dock slutat då, men jag trodde den skulle vara lika sur idag ang. den situation som uppstått igår då.. den var sur, men den hann inte avreagera sig lika mycket idag på mig, som hon gjorde på min ena arbetskamrat igår.. (jag vet, det låter invecklat, men det är nog lättare att förstå om man får höra hela versionen och vad det handlade om).. men jag vill inte dra upp för mycket om det här och nu.. men hur som helst så var det ändå en bra arbetsdag idag, trots att vi var en man kort på morgonen.. bråttom bråttom blir det då..

såhär jobbar jag nu till veckan (som det ser ut än så länge):


  • Måndag: 7-14
  • Tisdag: Ledig
  • Onsdag: 14-16 (APT-möte)
  • Torsdag: 14-21.30
  • Fredag: 7-14
  • Lördag: Ledig
  • Söndag: Ledig
Än så länge har jag inte planerat in så mycket annat än detta i veckan, eller jo, kanske kommer Joakims pappa till oss på fredag.. antingen för en natt, eller kanske hela helgen, det får vi se..

Vad händer nu till veckan för er?



Nu ska jag nog gå och lägga mig. Tidigt, jag vet, men det har liksom blivit en vana nu när Joakim behöver sova tidigt då han ska upp kl 5, och jag kl 6.
Sova är sköööönt!


Ps. Idag när vi var och handlade införskaffade vi oss faktiskt en bordsfläkt som jag hoppas vi kommer att njuta av mycket här hemma! Ds.

Kommentarer
Postat av: TinA

Scary med såna arbetskamrater. Grejt att denne personen är okej annars och att det går att arbeta ihop, men trots att det väger sin del av historien, så är det ändå inte bra att denne vänder på humöret lika fort som nån annan skiftar tankar.. eh, hehe okej det lät också lite invecklat.



I veckan som kommer, nada planerat vad jag vet. Väntar på besked från min nybefunna kusin när hon vill ses i juli månad :)

2010-07-05 @ 18:50:25
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0