8 juli (fast jag trodde det var den 7 juli)

Jahapp, då var det snaaart helg igen då. Bara ett arbetspass, sen så! :) Slutar kl 14 imorgon, med dessvärre måste jag hem och städa sen.. Har skjutit upp det hela veckan känns det som, och imorJgon kväll kommer Joakims pappa hit och stannar över helgen.. Då kan det helt enkelt inte få vara så dammigt och fullt av hår på golvet som det är just nu! =/
Bah! Jag ogillar verkligen att städa!

Ja, jag har väl egentligen inte så mycket att komma med idag.. Jag sitter bara här just nu och väntar på att Joakim ska komma hem ifrån jobbet. Han borde väl vara hemma senast halv sju. Sen är det dags att äta middag.

Usch vilket grått, blåsigt och tråååkigt väder det är ute just nu. Det ser ut som att det skulle komma regn när som helst, och det gör det säkert snart, för när Joakim smsade för en liten stund sedan åkte de precis in i ett regnväder, så det är inte långt borta nu.

Jag borde väl egentligen påbörja matlagningen, men jag är inte alls sugen på att laga mat. Jag vill inte äta något som vi har hemma, jag vill hellre äta något gott ute :P Tyvärr, eller vadå "tyvärr och tyvärr", så ska vi äta ute imorgon med Joakims pappa hade vi tänkt, så det känns ju lite dumt att göra det idag också.. eller?

Bah! Jag har ont i magen och jag är trööööött!

Kommentarer
Postat av: TinA

Nämen visst är det kul med tråk-väder, städning och laga egen mat? ;) Jag förstår precis haha :D

Kul att hans pappa kommer över, det är roligt att inte bara en själva åker för att träffas, utan att de andra också kommer o hälsar på! =)



hoppas ni har och har haft det trevligt :D

2010-07-10 @ 15:29:09
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0