Fear or no fear?

Har ni någon gång varit lite rädda för att gå till jobbet pga. en i er personalgrupp? (en som får/fått er att känna er så himla liten och värdelös)


I eftermiddags var Emma och Rambo här. Tillsammans åt vi fyra glass och jordgubbar och satt och snackade endel! Trevligt må jag säga!
Sedan begav jag och Joakim oss till bion, där vi såg Eclips. Den var mycket mycket bra tycker jag, och jag skrattade gott på flertal ställen. Joakim ha skrattade han med :)

Just ja, tidigare under eftermiddagen åt jag och Joakim på Grekiska kolgrillsbaren. Supergott som vanligt! :)

Ska väl gå och lägga mig, ska jobba kl 7.00 imorgonbitti!

sov gott!

Kommentarer
Postat av: TinA

Ja, det har hänt. Eller inte rädsla, men oro och ångest och JAG-VILL-INTE-!!!-känsla har jag haft. :/ Vad händer? :S



Haha, ja Eclipse hade lite mer skämt i sig, tyckte många, men så var det en ny regissör också:) Vet inte om du märkte skillnaderna mellan Twilight&New moon och Eclipse; jag såg alla tre filmerna efter varandra så det kanske blev lite mer uppenbart för mig.



Hoppas det går bra på jobbet idag :)

2010-07-04 @ 10:30:11
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0