fredagen den trettonde, eller glömde jag ett i?

Här sitter jag och väntar på att Joakim ska komma hem.. han vet inte ens om att jag är hemma ;P Han tror att jag är på jobbet. haha! Så det blir en överraskning för honom när han kommer innanför dörren! :D
Skulle ha jobbat ikväll egentligen, men de ringde imorse och behövde folk, så jag stack iväg och jobbade dag istället..

För er som gillar filmer som jag gillar, kommer här ett filmtips! : The last song. - Ja, jag vet att Miley Cyrus är med i den filmen och att det typ bara är tjejer som går på högstadiet och neråt som gillar henne.. men den var ändå bra!
Den handlar om henne, och hennes familj.. Föräldrarna är skilda och hon är fortfarande förbannad över det. Hon tvingas vara hos sin pappa över sommaren tillsammans med hennes lillebror. Under sommaren får hon reda på att pappan är döende i canser..
Den är verkligen sorglig på sina håll.. iaf för en blödig person som mig!

Vad som händer ikväll får vi väl se, men jag måste iaf inte upp tidigt imorgon.. för jag jobbar kväll imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: TinA

huh! jag gillar inte filmer med cancer och alla sorters döende sjukdomar. tårar som aldrig får synas vill trängas fram då.. :(



Blir nog en trevlig överraskning för Joakim ;)

2010-07-30 @ 17:43:48
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0