Om en stund..

Hej hej. Ska snart göra mig iordning för att dra iväg till jobbet, men medans jag väntar in det klockslaget tänkte jag göra ett litet klotter här..

Jag har ett filmtips till er- "I taket lyser stjärnorna". En svensk film, för er som inte vet det.. Den handlar om en 14 årig tjej som har en mamma med canser och hur hon fixar det, samt skolan, vänner osv.. se den om ni inte redan har gjort det..


I fredags var jag inne på coop och skulle köpa lite flingor, för vi hade typ slut.. så när jag stod där vid hyllan så tänkte jag, "ne, nu vill jag testa något annat än det vi alltid tar".. så jag tog coops egna crunchy med bär i.
Den är riktigt god, den smakar precis som att du har gjort en smulpaj med bär till frukost! ;P Ibland är det kul med något nytt!

Idag ska jag vara i min gamla grupp Kloster, har tagit detta pass extra.. Ska bli trevligt att få träffa mina gamla gamlingar :P :) Visst, jag var ju inte en sväng i den gruppen för några veckorsedan och träffade några.. men det räcker inte ;P jag vill träffa dem mer! :D
Känner att jag även behöver komma bort lite från den grupp jag numera typ alltid är i, pga vikariat.. tycker att jag inte riktigt pallar med den dåliga stämning som folk för med sig där.. jag känner att jag själv bara dras ner då, och själv blir en dum och dyster figur..
Så ett litet miljöombyte skadar inte, även om det så bara är för en dag..

Imorgon är det min enda lediga dag för veckan.. skönt det med, att koppla bort allt lite.
Sedan blir det dag på torsdag, kväll på fredag, kväll på lördag och dag på söndag..

Hoppas ni har det bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

svar: grejen är den att jag inte är dålig på att sköta mina tänder. men det var antagligen dags att något skedde. så någon läxa har jag inte att lära. Men jag ska börja med munskölj i förebyggande syfte :)



Det låter skönt med miljöombyte. Själv byter jag stad på fredag. Åker till Örebro för Kristians föräldrar är där i helgen. Han skulle egentligen komma hit men det var enda chansen för honom att träffa sina föräldrar i helgen så därför kommer jag dit. Dock så betyder det att vi inte hinner ses. Det var längesen jag träffade dig nu :/ Lova mig att vi fixar en trevlig kväll i höst istället när jag är tillbaka "på riktigt" :P Tur att vi har våra bloggar och sånt iallafall :)



Lycka till med jobbveckan! Jag har jobbat riktigt mycke på sistone jag med :S Passa på att vila emellanåt! Kramar!

2010-07-27 @ 14:58:47
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0