Varit på en tripp..

I måndags var jag iväg på en lång tripp, först till Mariestad. Sedan tog jag en tripp med min mamma, mammas man, lillaysster, storasyster, storasysters sambo, deras bebis, mormor och moster, vi alla gjorde en tripp till Gränna! :)
Vi fick åka i 2 bilar, för vi var ju så många. Inge (mammas man) cyklade första biten, han blev upplockad strax före Jönköping.
I Gränna köpte vi en hel del polkagrisar, och jag köpte även en underbart god "hemmagjord" choklad-kola! :)
Det är så mysigt att åka till Gränna tycker jag, det är en sådan liten stad med gamla hus, affärerna känns också så mysiga och gamla, samt att det är ett fint läge mot Vättern.
Vi åkte ena vägen dit, och andra vägen hem, så vi åkte runt hela Vättern i måndags :P Fin tripp, lååång tripp! Vi var nog inte hemma före halv nio på kvällen. (åkte vid 11 på dagen)..

Sedan sov jag över natt hemma hos mamma. Kollade på film och umgicks med lillasyster.

På tisdagen var jag uppe hos pappa och pysslade med bilen en sväng. Fikade lite och så.. Sedan drog jag ner till farmor och farfar, fikade där en sväng och satt och pratade ute i trädgården.
Trevligt att umgås lite med sina nära och kära :)  Efter några timmar hos farmor och farfar var det dags att åka tillbaka hem till Örebro igen.

Idag har jag jobbat, 7-15.
Imorgon ska jag eg. jobba 7-13.30 men jag har bestämt mig för att jobba till 14.30 pga Teamträff.
På fredag ska jag eg. jobba 7-14, men då tar jag ut en komptimme för att jag jobbade längre dagen före.

På fredag kommer även Marlén och Erik samt deras lilla Embla hit till oss. De ska tom sova kvar här hos oss till lördagen. Vi ska springa på stan och äta ute och umgås! :)
Jag är ledig hela helgen, gött det ! :)

Kommentarer
Postat av: TinA

SES VI???

2010-07-21 @ 18:23:24
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Emma [loveshaped]

Åh Gränna :D Där har jag inte varit sen jag var liten :D (har bara åkt förbi det sen dess) vad mysigt!! :D

Det verkar som du har en lugn jobbvecka, skönt för dig. Kram! :)

2010-07-21 @ 20:35:31
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0