Hemma från Göteborg!

Idag kom vi tillbaka från Göteborg igen!

Vi har haft en trevlig semester där nere. Vi har dels gått på Universeum (i år igen) ;P, vi har ätit god mat, träffat vänner (marva och micke i måndags, samt eddie och lina igår).. Sen har vi gått på Liseberg och åkt diverse olika roliga attraktioner under gårdagen. Samt spelat bort på tok för mycket pengar i spelhjulen, utan någon som helst vinst! :O Men jag säger som Amanda Jensen (som vi hörde på scenen på Liseberg i måndags) "mitt liv kanske helt enkelt inte går ut på att vinna stora chokladbitar" ! Så jäkla kul sagt ;P  Hon var nämligen också grymt besviken på att inte ha vunnit någonting alls då hon gick runt och spelade :P
Joakim där emot lyckades "dra upp" en Homer Simpson ur en sån där "klo". :)

Hotellet som vi bodde på var Gothia Tower, som ligger typ mitt emot Liseberg, och var ett mycket fint och fräscht hotell! Och de hade en uuunderbar frukost som vi fick njuta av två mornar i rad. Jag önskar att man kunde få sån varje dag :P


Imorgon så far vi vidare till Stockholm där resten av vår semestervecka kommer att spenderas, förutom fredagen mellan 7-18 då vi kommer att vara iväg på vår dagstripp till Åland :)

Kommentarer
Postat av: TinA

Det låter som en redig semester ni har för er :D Jag hoppas det fortsätter i samma stil med goda frukostar och härliga dagar =) kanske lite mindre regn och mer choklad dock ;)

2010-06-10 @ 12:50:22
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0